Pokud chcete aby se Knyttka po použití objektu(ne všechny typy objektu Shift se aktivují dotykem, ještě o tom napíšu v popisu KSManageru) přesunula, umístěte někam objekt číslo 14,15 nebo 16 ze sady 0. Teď si otevřte KSManager pro aktuální obrazovku(3rd Party Tools -> Knytt Stories Manager(current screen)) a zaškrtněte Shift A, Shift B nebo Shift C podle zvoleneho objektu. A do políček Rel. Pos X a Rel Pos Y zadejte hodnoty o které se má Knyttka posunout vzhledem k umístění objektu(např.: Rel. Pos X = -5; Rel Pos Y = 1 zp způsobí že se Knyttka přesune o 5 polí doleva a o jedno dolů). Ta samá pravidla platí pro pole Map X a Map Y, akorát že určují přesun Knyttky o určitý počet obrazovek. A pokud chcete Knyttku dostat opravdu daleko můžete do polí Target vyplnit přímo souřadnice obrazovky na kterou se má Knyttka přesunout.